שמו קונדיטוריה חיפה.רשת "שמו קונדיטוריה" פותחת סניף דגל בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ בעופר גרנד קניון חיפה. הסניף החדש משתרע על שטח של  50 מ"ר ויציע מגוון מוצרים טריים ואיכותיים כמו: מגוון רחב של מאפים, עוגיות מתוקות ומלוחות, קישים, עוגות שמרים, עוגות בחושות ועוד

 רשת "שמו קונדיטוריה" פותחת השבוע  סניף דגל בעופר גרנד קניון חיפה, בהשקעה הנאמדת בכ 1.5  מיליון ש"ח. הסניף החדש משתרע על שטח של  50 מ"ר ויציע מגוון רחב של מוצרים טריים ואיכותיים כמו: מאפים, עוגיות מתוקות ומלוחות, קישים, עוגות שמרים,עוגות בחושות,עוגות ימי הולדת ועוד.

כשרות:  חלבי של רבנות חיפה.

לדבריי ניר ברקן, מנכ"ל גרנד קניון חיפה : "כניסת הקונדטורייה של השף מיקי שמו הינה חלק ממהלך אסטרטגי, במסגרתו אנו מרחיבים את חווית הבילוי והקניות בגרנד קניון חיפה. המטרה היא  להמשיך ולחזק את החוויה הקולינארית והקניון כמוביל בצפון הארץ".  לדבריו: "הסניף החדש מעוצב בסגנון נקי וחם בקונספט של קונדיטוריית בוטיק שיציע מוצרים איכותיים וטריים".

רשת שמו קוונדטורייה מונה כיום 12 סניפים. קונדיטורית SHEMO היא עסק משפחתי אשר הוקם כמאפיה חיפאית בשנת 1992, על ידי איציק ורותי שמו. החנות הראשונה זכתה להצלחה גדולה עם פתיחתה, וכבשה את ליבו של הדור השני במשפחה שהחליט להצטרף לעסק המשפחתי ולקחת את החזון קדימה.

מיקי שמו חיפה
מיקי שמו צילום יחצ
מיקי שמו
מיקי שמו צילום יחצ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *