מלון הבוטיק "כרמלה קונספט" בחיפה חוגג את חג הפורים עם חוויות שמרגשות הורים וילדים:בכל הזמנת חבילת לינה של שני לילות  – כל  ילד אורח בכרמלה מקבל כרטיס כניסה מתנה לגן החיות האייקוני של חיפה הנמצא בסמוך למלון!

 

מלון הבוטיק 'כרמלה קונספט' שבחיפה, הממוקם בבניין טמפלרי, בן מאה שנה משוחזר ומשופץ, בשדרות הר הכרמל שבחיפה, חוגג את חג הפורים בין התארכים 16-19.3 ומפנק את מבקריו הילדים עם כרטיס כניסה מתנה לגן החיות האייקוני של חיפה, הנמצא בסמוך למלון בהזמנת שני לילות .

גן החיות של חיפה משקיף אל נוף מהפנט של הכרמל ונחל לוטם והוא חלק מרשת גני חיות עולמית. בגן תמצאו קופים, זוחלים, עופות, חרקים וטורפים, בהם נמצא הטיגריס הלבן, שהוא היחיד מסוגו בישראל. צאו מכניסת המלון מספר צעדים לכיוון מערב ואתם בטבע של העיר חיפה .

רווי רז – מנכ"לית הרשת מסבירה:  אנחנו מרגישים את המגמה ההולכת וגוברת של משפחות המעוניינות בחוויית החופשה במלונות בוטיק שהיתה שמורה בעבר יותר לזוגות. למושג 'מלון בוטיק" יש חוויה שמאפשרת בילוי משפחתי אחר, לרוב במבנים היסטוריים שמספרים סיפור, שמפעילים את הדמיון, ובמלון כרמלה המבנה הטמפלרי והסמיכות למקומות אטרקטיביים שמשפחות וילדים יודעים להעריך כמו "גן האם" החיפאי, גן החיות, הגנים הבהאים, המוזיאון היפני, ותחנת הכרמלית הסמוכה שהנסיעה בה חווייתית הופכת לחופשה רב תרבותית בלתי נשכחת".

"במהלך חופשת פורים המלון מזמין את כלל המשפחות שרוצות להנות מחיפה כעיר בילויים תוססת, ומציע כרטיס כניסה במתנה  לילדים בכל הזמנת חבילת לינה הכוללת שני לילות ומעלה".

מחיר לחבילת נופש בפורים:

החל מ 1189 ₪ לזוג לילה כולל ארוחת בוקר

לפירוט המלא באתר: https://carmella-hotel.co.il/

להזמנות  בטלפון:   04-830-2040כתובת: התשבי 130 , חיפה

מלון כרמלה חיפה
מלון כרמלה קונספט חיפה צילום אסף לוי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *