בחנות ובר היין טרואר בעיר התחתית בחיפה יקיימו ביום חמישי ה-17.11 החל מהשעה 19:00 את חגיגות יין הבוז'לה שיגיע רק כמה שעות קודם לכן מצרפת. לצד היין יהיה גם תפריט אוכל מיוחד עם מנות קטנות שנבחרו בקפידה. בנוסף טרואר יקיימו ביום שבת ה-19.11 יריד יין עם גבינות ופעילות לילדים בנושא יין במתחם משתלות יגור בין השעות 10:00-14:00, הכניסה חופשית.

בוז'ולה זה כל כך הרבה יותר מאותו יין צעיר, הראשון מהבציר (בוז'ולה נובו). זהו איזור מרתק עם המון יינות מדהימים. ביום חמישי, 17.11, יחגגו בבר היין טרואר את יום הבוז'ולה נובו במסע ברחבי בוז'ולה, המבקרים בערב ייהנו מטעימת יין מהאזורים השונים ומבצירים שונים. תפריט כוסות בוז'ולה: בוז'ולה נובו צעיר, בוז'ולה וילאג', מספר בוז'ולה קרו ובוז'ולה קרו מתיישנים. לצד היין ייהנו המבקרים גם מתפריט אוכל מיוחד עם מנות קטנות שנבחרו במיוחד ומתאימות בול ליינות.

"בוז'ולה נובו ברחבי העולם מציין את היין הראשון של הבציר וכך מרבית האנשים תופסים את בוז'ולה. אך בוז'ולה זהו למעשה איזור יין מרתק ואחד האהובים עלי. מהאהבה שלי לאותו מקום, אני שמח לציין את הבוז'ולה נובו בערב שבמהלכו נטעם יינות ממגוון כפרים בבוז'ולה ומבצירים שונים, כדי להראות כמה איכות יש שם" מספר אורי אוחנה הבעלים של טרואר בעיר התחתית בחיפה.

את חנות ובר היין הקים לאחרונה, אורי אוחנה, בן 36, מרמת ישי. המקום משלב בתוכו בר יין וחנות לממכר יינות מכל העולם. התמחות וייחוד של טרואר נוגע בכל המישורים בעולם היין – חנות, בר, תוכן (הרצאות, סדנאות וכו'), אירועים. היינות נבחרים בפינצטה ומספקים חוויה שונה. בבר היין יש תפריט כוסות של 15 יינות שונים המתחלף כל שבועיים-שלושה. השינויים בתפריט נעשים כדי לשמור על עניין ולספק חוויה מעט שונה בכל ביקור במקום. לצד היין ישנן מנות קטנות שמטרתן רק לתמוך ביין, לא לגנוב את ההצגה. היין כאמור הוא במרכז, האוכל הוא שחקן משני. יחד עם זאת, כל חומרי הגלם נבחרים גם הם לאחר מחשבה רבה ומייצגים אזוריות וייחוד. תפריט האוכל גם הוא זוכה לריענון מפעם לפעם ואפילו יש בתפריט התייחסות לאוכל טבעוני.

טרואר חיפה

מיקום: הנמל 35, חיפה (סמטה אחורית)

טלפון – 077-3503585

שעות פעילות:

א-ה – 10:00-23:00

ו' – 10:00-16:00

ש' – 17:00-23:00

 

בר
קרדיט צילום – מזל שמאילוב

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *